Egyesül az ég és a föld

Anti aging élelmiszer piramis

Tartalom

    Egészségünk megőrzéséhez vitaminok, anti aging élelmiszer piramis anyagok, szénhidrátok, fehérjék, és zsírok kellenek.

    cure aminissement suisse anti aging

    Az élelmiszerek tápanyagtartalma különbözik, önmagában egyikük sem tartalmazza elegendő mennyiségben azokat az összetevőket, melyekre szükségünk van, ehhez szükség van a változatos, kiegyensúlyozott étrendre.

    Energiaigény Az energiaszükséglet egyénenként változik, és több tényezőktől függ, úgy mint életkor, nem, anyagcsere gyorsasága, és az általános erőnlét.

    anti aging arckrém fekete férfiaknak

    A bevitt táplálékok helyes aránya nem függ a mindenkori kalóriaszükséglettől. Egy élsportoló és egy nyugdíjas energiaszükséglete ugyan eltérő, de mindkettőjüknek ugyanolyan arányban nélkülözhetetlenek a különféle tápanyagok. Táplálékpiramis Az élelmiszereket élettani szempontból öt csoportra osztják.

    svájci szerelmesnő anti aging

    Eszerint: kenyér- és gabonafélék, beleértve a rizst és a burgonyát is összetett szénhidrátok ; zöldségfélék, melyek szinte minden étrendben kulcsszerepet játszanak a bennük lévő vitaminok, ásványi anyagok, rostok és szénhidrátok miatt; gyümölcsök: friss, aszalt és konzervgyümölcsök, kompótok és gyümölcslevek; hús, hal és húspótlók, például kemény héjú gyümölcsök, hüvelyesek, tojás fehérjék ; tej és tejtermékek; zsíros és cukrozott ételek egyszerű szénhidrátok ide tartoznak a vajak, margarinok, olajok, tejszín, burgonyaszirom, sütemények, édességek, cukor stb.

    A kiegyensúlyozott étrend alkotóelemei: gyümölcs vagy zöldség naponta ötször; tej vagy joghurt naponta kétszer; fehérje naponta kétszer; napi legfeljebb g zsír, olaj.

    anti aging ma

    Gyakorlati alkalmazás Az irányelvek betartása a gyakorlatban könnyebb, mint amilyennek elsőre tűnik. Az egyensúlyt nem feltétlenül kell minden étkezésnél betartani, elég, ha az étrend összességében egy-két hét átlagát tekintve harmonikus.

    anti aging a szem körül

    Akkor is táplálkozhatunk helytelenül, ha sokat eszünk, ugyanakkor a táplálkozás helyes arányainak be nem tartása is elhízáshoz vezethet, mely elősegíti a szív- és érrendszeri- a cukorbetegség és az ízületi panaszok kialakulásának kockázatát.